FUNKCIONALNA MEDICINA

Funkcionalna medicina predstavlja inovativan i sve popularniji pristup zdravlju koji se fokusira na otkrivanje i liječenje korijenskih uzroka bolesti, umjesto da samo tretira simptome. Cilj funkcionalne medicine nije samo suzbijanje bolesti, već i promicanje optimalnog zdravlja te poboljšanje kvalitete života.

BIOHEMIJSKI LABORATORIJ

Biohemijski laboratorij predstavlja srce moderne medicinske dijagnostike. Specijalizirani centar opremljen najnaprednijom tehnologijom i stručnim osobljem koje analizira uzorke krvi, urina i drugih tjelesnih tekućina kako bi dobili cjelovit uvid u vaše zdravstveno stanje.

ANTI AGING

Anti-aging medicina predstavlja revolucionarni pristup zdravlju i dobrobiti koji je usmjeren na usporavanje procesa starenja i očuvanje vitalnosti tijela i uma.

SPECIJALNI TESTOVI

Specijalni laboratorijski nalazi u funkcionalnoj medicini predstavljaju dubinsku analizu vašeg zdravstvenog stanja i omogućuju uvid u skrivene uzroke vaših simptoma.

REGENERATIVNA MEDICINA

Regenerativna medicina predstavlja napredan pristup liječenju koji koristi prirodne mehanizme tijela kako bi potaknuo obnovu oštećenih tkiva, organa i zglobova.

MOM AND BABY CARE

MOM&BABY edukacijski kurs je posebno dizajniran kurs namijenjen trudnicama, novim majkama i roditeljima koji žele dobiti sveobuhvatan uvid u roditeljstvo i brigu o bebi.